måndag 26 september 2011

NY VECKA

Min vecka började med feber och illa mående, som jag har haft lite till och från det sista. Åkte till akuten i Alingsås för att ta några blodprover och se om det var något på tok.
Jag har mått dåligt hela det här året, det har inte gått en dag utan att jag har haft antingen ont i magen, illa mående eller feber. Jag har även gallstenar men läkarna tror inte att det är av dom jag får besvär. Proverna jag tog idag var bra, läkaren skickade även en remiss till gastroskopi avdelningen, om det nu heter så? För kirurgerna kan tyvär inget mer göra.

Nu ska jag läsa vidare i Beauty Maker, vi har förhör på hantverken imorgon. Vi läser om ansiktsbehandlingar. Förra veckan läste vi om kroppen och huden.

1 kommentar:

  1. Tack för inbjudan till Din nya blogg. Den ser mkt bra ut å jag hoppas DU blir mkt bra snart. Krya på DIG! Kram

    SvaraRadera