torsdag 26 juli 2012

GRILLKVÄLL

I tisdags jobbade jag på salongen på förmiddagen sen drog jag och syrran till Vara till ett ställe som heter Hälso Parken. Ett ställe där dom har flera behandlingar av olika slag. Jag började med att ha mina fötter i ett akvarium med fiskar. Det kittlades som tusan i början tills jag vande mig, sen kändes de mer som att ha fötterna i kolsyra. Runt en timme hade jag fötterna nere i akvariumet. Fiskarna tar bort dom döda hudcellerna. Mina fötter blev hur mjuka och fina som helst efter behandlingen. Sen gjorde jag en behandling som heter Detox, det är en metod som hjälper kroppen att starta en utrensningsprocess av gifter och slaggprodukter som samlats på insidan.

På kvällen åkte jag till Jarnelid, dom hade grillkväll vi var runt trettio pers.
Så vi grillade gött käk, spelade kub, volly boll och tjötade och hade det fint!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar