söndag 16 oktober 2011

EN GRIS EN KO EN MAGRABO

Nu har jag bott i Magra i en vecka, vi trivs bra här i vårat nya fina hus. Allt är inte iordning än, det finns fortfarande kartonger att packa upp men så blir det i början, när vi fått iordning allt kommer det bli kanon. Det är lite små fix här och var i huset som vi kommer fixa allt eftersom. Jag och min syrra har övervåningen för oss själva, vi har ett badrum, ett vardagsrum och varsitt rum. Jätte skönt att ha ett våning för oss själva. Om någon vecka ska mitt rum göras iordning. Jag ska sätta upp en vägg i rummet så jag får en walk in closet, nya tapeter och måla tak och lister. Just nu har jag bara ställt in mina gamla möbler och fixat så det ser helt okej ut. När mitt rum blir klart ska jag åka till Ikea och shoppa loss, behöver massa snygga grejer till övervåningen haha. 
Bilderna nedanför visar hur jag har det i mitt rum just nu.



1 kommentar:

  1. Tack för lite info + bilder. Blir sugen på att komma å se hur ni bor. Walk in closet!!! Modernt där på landet :-). Ha det fortsatt bra. Kram

    SvaraRadera