tisdag 25 oktober 2011

VALET ÄR GJORT

Nu har jag äntligen bestämt vilka tapeter jag ska ha i mitt rum, kommer bli såå snyggt!
Jag kommer lägga upp bilder när allt är klart inom några veckor.

Min kusin Frida är här på besök idag. När hon kom med min syrra i eftermiddags serverade jag god mat som jag själv lagat och till efterrätt blev det nybakade kladdkakemuffins. Hon blir just nu masserad av syrran, helkroppsmassage. Hon har nämnligen köpt en ny massagebänk som Frida får inviga, i helgen blir det för hoppningsvis min tur. Josefine går en friskvårds utbildning på Axelssons i Göteborg där hon får lära sig att massera. När kursen är klar blir hur sertifierad massör. Om det är någon som känner för att få en helkroppsmassage för en billig slant så hör av er, hon behöver jobba mycket på kunder nu i början så hon får in alla greppen de håller på med.

Hoppas ni har det skönt i höstvädret.

Här nedan kommer en bild på vårat nya hus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar