måndag 22 oktober 2012

OPERATION

Imorgon är det operation som gäller. För er som inte vet har jag gallstenar, så jag ska äntligen få operera bort gallblåsan. Jag läggs in tidigt imon på morgonen och blir kvar till onsdag eftermiddag. Jag kommer vara sjukskriven i en vecka framåt. Dom kommer att göra operationen med titthål och läkarna går in på fyra ställen i magen.
Detta är en ganska vanlig operation, men man är ju nervös ändå...
Förra veckan tog jag bort min fransar, känns väldigt tomt eftersom jag haft ögonfransförlängning i nästan konstant ett och ett halvt år. När jag återhämtat mig från operationen så kommer fransarna åka på igen!!




1 kommentar:

  1. Hej!Hoppas du nu är hemma igen och att du inte har jätteont i "hålen" eller inne i magen. Skönt att allt gick bra. God Bättring! Kram

    SvaraRadera