onsdag 23 november 2011

EXAKT EN MÅNAD KVAR TILL JULAFTON

Godkväll mina läsare. Jag har precis krypit ner i min gosiga säng, tänt lite ljus och musiken är självklart på. Ute är det piss väder, man undrar ju om det kommer komma någon snö eller inte.
Jag trivs jätte bra på Make Up Store i Alingsås, synd bara att det inte är så många kunder som man hoppats på. Förstår inte varför, produkterna är hur bra som helst
. Imorgon är det löning så vi får hoppas på mer folk då.
För er som inte vet så mycket om butiken tänkte jag berätta vad man kan köpa där i från: smink så som foundation, puder, rouge, ögonskuggor - matta eller skimmriga, läppglans, läppstift, läppennor, eyeliner i olika färger - crème eller i kakform, make up penslar till allt du behöver, lösögon fransar. Det säljs även hudvårds produkter till både ansikte och kropp, både rengöring, skrubb och lotion i olika dofter. Både parfymer, ljus och rökelser säljs, även massvis olika necessärer. Ja dom har alltså mer än vad man tror, riktigt bra grejer. Man kan skaffa sig ett klubbkort på Make Up Store då får man 5% på alla sina köp!! Ni som aldrig besökt butiken borde ta och göra det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar