söndag 6 november 2011

ROSE

Nu är tyvär både helgen och lovet snart slut. Det har varit hur härligt dom helst att vara ledig. Men det dröjer väl inte länge tills jullovet, tiden går fruktansvärt fort!
Igår kväll var jag och ett gött gäng hos Sara för att fira att hon äntligen fyllt arton haha, hur roligt som helst hade vi.
Imorse åkte jag och mamma till NÄRK (en ridklubb) och sålde hästgrejer, det var väldigt kallt att sitta i ett ridhus i flera timmar.
Jag ska ut på APU i tre veckor, första veckan ska jag vara på en frisörsalong i Alingsås, Nictana heter salongen.
Det ska bli jätte kul, vilka andra ställen jag ska till kommer ni få reda på senare.






















Den här bilden tog jag i veckan när jag var ute på promenad, blev fräckt med vattendropparna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar