måndag 28 november 2011

IT HURTS

Imorse vaknade jag med halsont, feber och illamående. Inte det roligaste! Så det blev ingen skola för mig idag. De blir det tyvärr inte imorgon heller, mår fortfarande piss. Så typiskt att bli sjuk nu när man ska vara tillbaka i skolan efter tre veckors praktik. Jag känner att jag saknar alla goa tjejer i klassen. Ahja det är bara att vänta tills det vänder, får helt enkelt bara ta det lugnt så jag blir frisk så fort som möjligt.
De tre senaste veckorna jag varit ute på APU har jag haft väldigt roligt. Det har varit kul att få komma ifrån skolan och göra något nytt. Och jag har haft underbara personer omkring mig, de är nog något av det viktigaste. Allt blir så mycket lättare och roligare.

Nu är det inte långt kvar tills mitt rum blir helt klart, tapeterna är uppe och taket är målat. Nu ska vi bara få upp en vägg så jag får ordning i min efterlängtade garderob.

Nu ska jag stänga av musiken och hoppas på att kunna somna, godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar