söndag 12 februari 2012

GÅRDAGEN

Igår på förmiddagen bakade jag en cheesecake med chokladbotten. Den blev hur god som helst!!
Mitt på dagen tog jag på mig varma kläder, packade ner skridskor och självklart varmchoklad. Jag hämtade upp Josefin och Louise och vi åkte till Gräfsnäs för att åka skridskor med ett härligt gäng. Efter några timmar på isen åkte vi upp på land och tände en brasa för att grilla korv och vi drack varm choklad och hade det mysigt ute i snön. På kvällen drog vi vidare till Kvarnabo för att titta på melodifestivalen och vi blev kvar där hela kvällen, var hemma vid halv två inatt. Stort tack till alla er som gjorde min dag!!

Första bilden är på den goda cheesecakes smeten jag rört ihop.
På bilden under ser ni Josefin på skridskorna, vi åkte sakta men säkert ut till de andra på isen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar